Висоцька
сільська рада
Дубровицького району Рівненської області

Сесія 09.11.2017 року

 

 

УКРАЇНА

ВИСОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Дубровицького району

Рівненської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

сільського голови

Від  02. 11. 2017 р.                                                                                        № 139

Про скликання третього пленарного засідання

тринадцятої  сесії сільської ради

 

         На підставі ст. 46 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати третє пленарне засідання тринадцятої сесії сільської ради на 09.11.2017 р. на 14.00 год.

На сесію винести питання:

  1. Про внесення змін до бюджету сільської ради.
  2. Про надання дозволу на списання основних засобів, що перебувають на балансі будинку культури с. Висоцьк.
  3. Про створення органу приватизації  житлового фонду територіальної громади Висоцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області.
  4. Про затвердження Положення про порядок  зняття житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинків.

 

 

 

            Сільський голова                                                          Л. Ф. Гура

 

 

 

 

 

                                                     Україна                                       проект

ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

Дубровицького району

Рівненської області

РІШЕННЯ

 

від 9 листопада 2017 року                                          №

 

Про створення органу приватизації  

житлового фонду територіальної громади

Висоцької сільської ради Дубровицького

району Рівненської області

 

 З метою безоплатної  передачі громадянам у власність займаних квартир /будинків/ шляхом приватизації, які являються комунальною власністю сільської ради,відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», керуючись статтею 25, пунктом 30 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженим  наказом міністерства Житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 року №396, сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Створити орган приватизації житлового фонду,який перебуває у комунальній власності Висоцької сільської ради та затвердити у складі:

Керівник органу приватизації  - Гура Людмила Федорівна, сільський  голова;                                           

заступник керівника органу приватизації– Мацерук Катерина Анатоліївна, секретар ради;

секретар органу приватизації  - Якубович Людмила Леонтіївна, діловод ради;

члени органу приватизації -  Тинко Ольга Павлівна, юрист ради;

Конончук Надія Сергіївна, спеціаліст-бухгалтер ради.

2.Затвердити Положення про орган приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Висоцької сільської ради (додається).

3.Право підписувати розпорядження органу приватизації, свідоцтва про право власності на житло надається керівнику органу приватизації.

 4.Доручити секретарю органу приватизації завести:

  -   журнал реєстрації заяв та прийнятих документів;

-   журнал обліку видачі свідоцтв про право власності на квартири (будинки);

-   книгу реєстрації квартир (будинків), кімнат у комунальних квартирах, що належать громадянам на праві приватної (спільної сумісної, спільної часткової) власності.

5. Орган з приватизації при оформлення необхідних документів користується печаткою та штампом Висоцької сільської ради.

          6.  Визнати таким , що втратило чинність рішення сесії Висоцької сільської ради № 489 від 04.08.2010 року.

          7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку (Сокол М.П.)

 

 

Сільський голова                                                     Л.Гура.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про орган приватизації житлового фонду,

який перебуває у комунальній власності  Висоцької сільської радиДубровицького району Рівненської області 

Положення розроблено відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009р. № 396 «Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян» іншими нормативними актами і визначає правові основи, повноваження, порядок діяльності органу приватизації та порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян. 

1. Загальні положення, склад і порядок роботи 

1. Орган приватизації житлового фонду (надалі - орган приватизації), що перебуває у комунальній власності Висоцької сільської ради, є постійно діючим органом, створеним при виконавчому комітеті  Висоцької сільської ради з метою розгляду питань щодо передачі у власність громадянам квартир у багатоквартирних будинках та одноквартирних будинків, які використовуються громадянами на підставі договору найму у спосіб та на умовах, визначених Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду».

2. Орган приватизації є колегіальним органом, що діє на громадських засадах, кількісний і персональний склад якого затверджується рішенням сесії Висоцької сільської  ради.

3. Засідання органу приватизації проводяться по мірі надходження заяв. Засідання є правомочним, якщо на ньому присутні 2/3 членів від загального складу. Рішення приймається простою більшістю голосів.

4.  Очолює орган приватизації  – Висоцький сільський голова.

5. Рішення органу приватизації  приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. За однакової кількості голосів вирішальним є голос голови комісії. Член комісії, незгодний з прийнятим рішенням, має право висловити окрему думку, яка в письмовій формі додається до протоколу засідання органу приватизації.

6. Протоколи засідань органу приватизації у триденний строк оформлюються та підписуються головою комісії та секретарем.

7. Орган приватизації:

     - уточнює та складає списки громадян, які зареєстровані в квартирах після 1993 року;

-  приймає рішення щодо видачі дублікатів свідоцтв про право власності

на житло, внесення змін у свідоцтва про право власності на житло, скасування

розпорядження про приватизацію житла та анулювання свідоцтва про право

власності на житло у випадках, передбачених законодавством;

- розглядає скарги та заяви громадян з питань приватизації житла; вирішує

питання, законодавчо не врегульовані, які виникають під час приватизації

житла, але вирішення яких не суперечить вимогам законодавства України;

- контролює відповідність вимогам законодавства України архівних

документів щодо приватизованих квартир при передачі відомчого житлового

фонду у комунальну власність територіальної громади Висоцької сільської

ради

8.Передача квартир (будинків) у власність громадян здійснюється на підставі рішення органу приватизації, що приймається не пізніше одного місяця з дня одержання заяви громадянина.

9.   Збір, реєстрацію, підготовку та оформлення документів про передачу у власність громадян квартир (будинків) здійснює секретар органу приватизації.

10. Передача займаних квартир (будинків) в приватну (для одиноких наймачів) та у спільну (сумісну або часткову) власність здійснюється за письмовою згодою всіх повнолітніх (віком від 18 і більше років) членів сім’ї з обов’язковим визначенням уповноваженого власника квартири (будинку).

      До членів сім’ї наймача включаються лише громадяни, які постійно мешкають у квартирі (будинку) разом з наймачем або за якими зберігається право на житло.

11. Передача житла у власність громадян здійснюється безоплатно, виходячи з розрахунку санітарної норми (21 квадратний метр загальної площі на наймача і кожного члена сім’ї та додатково 10 квадратних метрів на сім’ю).

 

2. Склад документів і порядок їх оформлення

при передачі житла у власність громадян 

12. Громадянин, який виявив бажання приватизувати займану ним і членами його сім’ї на умовах найму квартиру (одноквартирний будинок), звертається в орган приватизації, де отримує бланк заяви та необхідну консультацію.Заяву підписують всі повнолітні члени сім’ї. Згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку) підтверджується письмово і додається до заяви.

13. При оформленні заяви на приватизацію квартири (будинку) громадянин додає:

-         довідку про склад сім’ї та займані приміщення від комунального підприємства (форма 2), у довідці вказуються члени сім’ї наймача, які зареєстровані (прописані) та мешкають разом з ним, а також тимчасово відсутні особи, за якими зберігається право на житло, відомості про займані наймачем приміщення та їх площу згідно технічного паспорта;

-         оригінал та копію технічного паспорта на квартиру (будинок), виготовленого БТІ;

-         копію документа, на підставі якого громадянин набув право найму квартири (будинку) (ордер, рішення та інше);

-         копії паспортів повнолітніх членів сім’ї, копії свідоцтв про народження дітей;

-         для громадян, які зареєстровані (прописані) у житловому приміщенні після 1993 року, документи, де вони проживали до цього часу і документи про те, чи за попереднім місцем проживання не брали участі у безплатній приватизації житла.

14. Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку) з доданими до неї документами подаються громадянином секретарю органу приватизації, який проводить її реєстрацію.

15. Зареєстрована заява з пакетом долучених документів подається на чергове засідання органу приватизації для подальшого її розгляду та вирішенні по суті.

16. Орган приватизації, в разі потреби, уточнює необхідні для розрахунків дані в залежності від складу сім’ї і розміру загальної площі квартири (будинку), оформляє розрахунки та видає розпорядження.

17. Під час проведення приватизації житла готує на кожного громадянина приватизаційні платіжні доручення на використану суму житлового чека для перерахування платіжних сум з депозитних рахунків громадян на рахунок загального фонду  сільського бюджету.

18. При відповідності поданих документів нормам чинного законодавства, проведення банком операцій по відкриттю приватизаційних рахунків і здійснення з них платежів орган приватизації приймає рішення про передачу житлових приміщень у власність громадян та за наявності копії платіжного доручення, посвідченого банком видає свідоцтво про право власності згідно встановленого зразка.

19. Свідоцтво на право власності на квартиру (будинок, житлових приміщень в гуртожитку) підлягає обов’язковій реєстрації відповідно до чинного законодавства.

20. Кожний громадянин, який приватизував займане ним житло безоплатно, з компенсацією чи з доплатою, вважається таким, що використав право на безоплатне одержання житла від держави. Одержання нового житла у держави може здійснюватися на платній основі з використанням одержаних при приватизації житлових чеків.

3. Заключні положення

 21. Припинення діяльності органу приватизації здійснюється у встановленому законодавством порядку за рішенням сесії Висоцької сільської ради.

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Україна                                       проект

ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

Дубровицького району

Рівненської області

РІШЕННЯ

 

від 9 листопада 2017 року                                          №

 

Про затвердження Положення про порядок

зняття житлових будинків з балансу житлового

фонду комунальної власності Висоцької сільської

ради та передачу їх з комунальної власності у

власність власникам будинків

 

  З метою вдосконалення механізму зняття житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради, відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19.06.1992 № 2482-XII, Положення про порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян, затвердженого наказом Міністерства з питань ЖКГ від 16.12.2009 р. № 396, , керуючись ст. 26, п.п.4 п.а ст.29, п.п 3 п.а ст.30, п.1,2,5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами та доповненнями), сільська рада:

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити Положення про порядок зняття житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинку, що додається.

2. Оприлюднити Положення на дошці оголошень сільської ради та на сайті.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку (Сокол М.П.).

 

 

 

 

      Сільський голова                                                        Л.Гура.

 

 

         Додаток

                                            ПОЛОЖЕННЯ

про порядок зняття житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинків

1. Положення про порядок зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької  сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинків, у яких приватизоване або викуплене житло та передачу їх у власність громадянам (надалі-Положення) складене відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду»від 19.06.1992 № 2482-XII, Положенням про порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян, затвердженого наказом Міністерства з питань ЖКГ від 16.12.2009 р. № 396, та визначає порядок зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради житлових будинків, у яких приватизоване або викуплене житло, нежитлові приміщення та передачу їх у власність громадянам.

2. Зняттю з балансу житлового фонду житлових будинків (з господарськими будівлями та спорудами), підлягають будинки, які були приватизовані або викуплені громадянами.

3. Для зняття з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади Висоцької сільської ради житлового будинку (з господарськими будівлями та спорудами), громадянин подає до виконавчого комітету:

-   заяву від власників приватизованого житла згідно з додатком № 1;

- ксерокопії документів, що підтверджують право власності на будинок, завірені балансоутримувачем;

4. Передача житлового будинку власникам приватизованого (викупленого) житла, нежитлового приміщення здійснюється безоплатно.

5. Після підписання рішення  про зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради житлового будинку, який приватизований або викуплений, сільська рада здійснює списання з основної діяльності приватизованого житла і передає будинок за актом приймання - передачі (додаток № 2) власникам приватизованого житла, нежитлового приміщення.

6. Вартість приватизованого житла, яке підлягає списанню, визначається балансовою вартістю одного квадратного метра площі житлового будинку на момент списання і загальної площі приватизованого житла

 

 

 

        Секретар сільської ради                                                   К. А. Мацерук

 

 

                                                                                            Додаток №1
                                                                        до Положення про порядок зняття з балансу Висоцької сільської ради 

житлових будинків, у яких приватизоване

або викуплене житло та передачу їх

у власність громадянам, юридичним особам

ЗРАЗОК

Сільському голові Висоцької
сільської ради __________________________
 власників приватизованого житла, що знаходиться за адресою:                         

                                                                                               

(прізвище ім’я по батькові)

 

ЗАЯВА

Просимо зняти з балансу сільської  ради житловий будинок №______ на вул.____________________, у якому нами приватизоване (викуплене) житло, нежитлові приміщення, та передати його нам у власність у зв'язку з тим, що ми надалі хочемо самі експлуатувати будинок (або вказати інші аргументи).
При передачі у власність будинку зобов'язуємося здійснювати утримання його відповідно до вимог діючих Правил користування приміщеннями житлових будинків та прибудинкових територій.



Підписи співвласників квартир,

юридичних осіб                                                             

          _______________                                     ______________ 2017 р.

 

 

 

                                                                                            Додаток №2
                                                                        до Положення про порядок зняття з балансу Висоцької сільської ради 

житлових будинків, у яких приватизоване

або викуплене житло та передачу їх

у власність громадянам, юридичним особам

                                                                                               З Р А З О К:

 

                                                        Д О В І Д К А

 

Видана про те, що заборгованості з квартирної плати в ___________________ будинках(у)   (перелік будинків додається)  станом на _______________ не має.

 

 Сільський голова                                                  

                                                                         (прізвище, ім’я по батькові)  

Головний  бухгалтер                                                         

                                                                         (прізвище, ім’я по батькові)  

 

Секретар сільської ради                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток №3
                                                                        до Положення про порядок зняття з балансу Висоцької сільської ради 

житлових будинків, у яких приватизоване

або викуплене житло та передачу їх

у власність громадянам, юридичним особам

 

                                                                                                       ЗРАЗОК

ЗАТВЕРДЖУЮ
сільський голова
          (ПІБ)
____________ 201__

А К Т

передачі-приймання будинку №______ на вул._____________ у власність громадянам (юридичним особам)

Діючи на підставі (назва розпорядчого документа), комісія у складі: представників від організації, на балансі якої знаходиться житловий будинок, від мешканців, юридичних осіб здійснила передачу-приймання житлового будинку №____ на вул. ______________ у власність громадянам (юридичним особам):


I. Загальна характеристика будинку
1. Рік побудови                                                                                               

2. Матеріал стін (цегляні, панельні тощо)                                                               
3. Кількість поверхів                                                                                       
4. Наявність підвалу, мезоніну                                                                       
5. Об'єм будинку                                                                                                      
6. Вартість будинку:
балансова вартість                                                                                          
залишкова вартість                                                                                         
фізичний знос                                                                                                  
7. Загальна площа                                                                                           
в т.ч.: підвалу                                                                                                  
I поверху                                                                                                         
II поверху                                                                                                        
III поверху                                                                                                                
8. Кількість квартир                                                                                        
9. Кількість мешканців                                                                                             
10. Площа нежитлова                                                                                     

II. Технічний стан частини будинку та конструкції
Основні конструктивні елементи знаходяться у задовільному стані

№№ з/п

Найменування
конструктивних
елементів

Характеристика
конструктивних
елементів
(матеріалів)

Технічний стан
конструктивних
елементів

Примітка

1

2

3

4

5

1

Фундамент

 

 

 

2

Стіни і перегородки

 

 

 

3

Фасади

 

 

 

4

Перекриття

 

 

 

5

Покрівля

 

 

 

6

Підлога

 

 

 

III. Технічний стан інженерного обладнання

№№
з/п

Найменування
інженерного
обладнання

Характеристика
інженерного
обладнання

Технічний стан
інженерного
обладнання

Приміт
ка

1

2

3

4

5

1

Центральне опалення

 

 

 

2

Водопровід

 

 

 

3

Гаряче водопостачання

 

 

 

4

Каналізація

 

 

 

5

Газообладнання

 

 

 

6

Вентиляція

 

 

 

7

Електрообладнання

 

 

 

 

 

IV. Благоустрій

1. Подвір'я
Відмостка
Зелені насадження
Прилегла територія вулиці

V. Висновок комісії щодо стану будинку


VІ. Рішення комісії


Будинок №______ на вул. ________________________ вважати переданим у власність громадянам (юридичним особам)

Зауваження:

Будинок передали:

___________________________
___________________________
___________________________
Будинок прийняли:
Представники від мешканців
(юридичних осіб)

__________________________
___________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        

 

                                                     УКРАЇНА                                проект

ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

Дубровицького району 

Рівненської  області

(восьме скликання)

РІШЕННЯ

від 09 листопада   2017 р.                                                                                    № 

              

       Про надання дозволу на списання

       основних засобів по Висоцькій сільській раді

 

            Заслухавши заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Самка С. І. про надання дозволу на списання основних засобів, інших необоротних активів, які знаходяться на балансі Висоцької сільської ради, відповідно до пп. 30 п. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

вирішила:

                                                   

1. Надати дозвіл на списання основних засобів, які знаходяться на балансі Висоцької сільської ради, які в зв’язку з моральним та фізичним зносом є непридатні для подальшого використання (згідно додатку).

 

2. Сільській раді провести списання основних засобів, які знаходяться на балансі Висоцької  сільської ради згідно чинного законодавства.

 

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на головного бухгалтера сільської ради Янковську І. М.

 

                         

 

Сільський  голова                                        Л.Ф. Гура