Висоцька
сільська рада
Дубровицького району Рівненської області

Проекти рішеннь, які виносяться на засідання сесії сільської ради
Проекти рішень на 27.10.2017

 

 
  
 

 


                                                                                               проект

УКРАЇНА

ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

Дубровицького району

Рівненської  області

РІШЕННЯ

 від 27 жовтня 2017 року                                                    №

Про погодження кандидатур керівників

 навчальних закладів

                                                             

Розглянувши подання  Виконавчого комітету Висоцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області, заслухавши інформацію голови конкурсної комісії сільської ради  Самка Сергія Івановича про результати конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів Золотинської ЗОШ І-ІІ ст. та Вербівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»,  керуючись Положенням «Про порядок призначення директорів комунальних закладів освіти», затвердженого рішенням сесії сільської ради № 165 від 07 червня 2017 року, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

вирішила:      

  1. 1.         Погодити кандидатуру Твардовської Ольги Петрівни, як таку, що пройшла конкурсний відбір на посаду директора Вербівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ».

 

  1. 2.         Погодити кандидатуру Рожко Ольги Миколаївни, як таку, що пройшла конкурсний відбір на посаду директора Золотинської ЗОШ І-ІІ ст.

 

                 Сільський  голова                                        Л.Ф. Гура

 

                                                                   

 

 

 

 

                                     У  К  Р  А  Ї  Н  А                           проект

Висоцька сільська рада

Дубровицького району

Рівненська область

( восьме скликання)

 

                                               Р І Ш Е Н Н Я

 

27  жовтня  2017 року                                                                                 №

Про внесення змін до сільського бюджету

 Висоцької сільської ради

на 2017  рік

 

         Керуючись пунктом 23 ч.1 ст. 26  Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Бюджетним кодексом України, ст. 8,9 Закону України « Про добровільне об»єднання територіальних громад», розпорядження  КМУ від 27.09.2017р. № 689 – Р, розпорядження Голови РДА  № 246 « Про внесення змін до районного бюджету на 2017р. за рахунок міжбюджетних трансфертів» іншими чинними нормативно-правовими актами з цих питань, за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально – економічного розвитку, сільська рада

                                                     ВИРІШИЛА:

 

Внести наступні зміни до рішення сесії сільської ради від 23 грудня 2016р. № 85 « Про сільський  бюджет на 2017р.» зі змінами від 10 січня 2017р. № 91, від 31 березня 2017р.№ 132 , від 20 квітня 2017 року № 153, від 7 червня 2017р. №166, від 18 липня 2017р. № 199, від 16 серпня 2017р. № 208, від 21 вересня № 215, від 22 жовтня 2017 р. № 221 «Про внесення змін до сільського бюджету Висоцької сільської ради на 2017 рік»,  а саме:

1.Збільшити доходи  загального фонду сільського бюджету в сумі 126768 гривень за рахунок ( додаток 1):

 субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів         щодо соціально – економічного розвитку окремих територій .

2.Спрямувати кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій

на капітальний ремонт ФАП (у)  с. Вербівка.

 

3. Збільшити доходи спеціального фонду сільського бюджету в тому числі бюджет розвитку на суму 126768 гривень за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. ( додаток 1).

4.  Збільшити видатки спеціального фонду, в тому числі бюджету розвитку, на суму 126768 гривень в тому числі за рахунок:

субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів         щодо соціально – економічного розвитку окремих територій .

коштів, переданих  із загального фонду  до бюджету розвитку (спеціального фонду) в сумі 126 768 гривень.

5. Установити дефіцит спеціального фонду в сумі 1794768 гривень джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку ( спеціального фонду) в сумі 1790277 гривень та спрямування залишку коштів спеціального фонду  на початок року в сумі 4491 гривень (додаток 2).

6. Затвердити зміни до переліку об’єктів , видатки на які у 2017р. будуть здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку сільського бюджету

( додаток 3).

7.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально – економічного розвитку ( Сокол М.П.).

 9. Додатки  1-3до цього рішення є його невід’ємною частиною.

 

 

Сільський голова                                                                                  Л.Ф. Гура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

                                 ВИСОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА                 проект

Дубровицького району

Рівненської області

(Восьме скликання)

РІШЕННЯ

                                                                                     

від 27 жовтня 2017 року                                                                                №

Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під будівлями ФАП с. Вербівка  у комунальну власність  Висоцької  сільської ради

 

    Заслухавши інформацію сільського голови Гури Л.Ф. щодо необхідності оформлення права комунальної власності на земельну ділянку під  будівлею  ФАП, яка знаходиться в  с. Вербівка  по вул. Старорічицькій, ___Дубровицького району  Рівненської області,  керуючись п. 34 ч. 1  ст. 26 Закону  України «Про  місцеве  самоврядування в Україні», статей 122, 123, 125 Земельного Кодексу України, сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Надати дозвіл Висоцькій сільській раді на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у комунальну власність  Висоцької  сільської  ради для будівництва та  обслуговування будівель закладів  охорони здоров’я та соціальної  допомоги (03.03) (для обслуговування будівлі та господарських споруд ФАП), орієнтовною площею 0,2000 га, за рахунок земель житлової та громадської забудови, що перебувають у користуванні ФАП в с. Вербівка по  вул. Старорічицькій___Дубровицького  району   Рівненської області

2. Виконавчому комітету Висоцької  сільської  ради:

2.1. Забезпечити виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в комунальну власність у відповідності до чинного законодавства.

2.2. Після  розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в комунальну власність подати  його   на  розгляд та  затвердження на сесію  сільської  ради.

3.Контроль за виконанням рішення покласти на Опанасика М.І. спеціаліста-землевпорядника  Висоцької  сільської ради.

 

Сільський   голова                                   Л. Ф. Гура

 

 

 

 

 

 


УКРАЇНА  

                            ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА          проект

Дубровицького району 

Рівненської  області

(Восьме скликання)

РІШЕННЯ

    Від 27 жовтня 2017  року                                                                         № 

 

Про  затвердження проекту    землеустрою,

щодо відведення земельної  ділянки  в оренду

ПРСС ДОПГХ

Розглянувши  проект    землеустрою, що  до відведення земельної  ділянки  в оренду строком  на 49 років ПРСС «Дубровицьке об’єднання підприємств громадського харчування»   для  будівництва та  обслуговування  будівель торгівлі (03.07) та  керуючись  ст. 12, 93, Земельного  Кодексу України, ст. 15  Закону України «Про оренду землі», підпунктом 288.5.1 п.288.5 ст.288  Податкового  Кодексу України , сільська рада

вирішила:

1.Затвердити проект    землеустрою, щодо відведення земельної  ділянки  в оренду строком на 49 років ПРСС «Дубровицьке об’єднання підприємств громадського харчування» для  будівництва та  обслуговування  будівель торгівлі (03.07) (для обслуговування будівлі  магазину).

2. Оформити  право  комунальної  власності на  земельну  ділянку (кадастровий  номер 5621882000:01:001:0084) в с. Вербівка  по 

вул. Старорічицькій, 53 Дубровицького  району  Рівненської   області  згідно  вимог  чинного законодавства.

3. Передати в оренду ПРСС «Дубровицьке об’єднання підприємств громадського  харчування» земельну ділянку (кадастровий номер 5621882000:01:001:0084)  строком  на 49  років    площею 0,0462га. для обслуговування будівлі  магазину  на  території  Висоцької  сільської  ради  в с. Вербівка  по  вул. Старорічицькій,  53 Дубровицького  району  Рівненської   області.

4.   Встановити  річний  розмір  орендної  плати  у  розмірі  12 %  від  нормативної  грошової  оцінки  земель за  орендовану земельну  ділянку для обслуговування будівлі  магазину на  території  Висоцької  сільської  ради  в  с. Вербівка  по  вул.  Старорічицькій , 53.

5.ПРСС «Дубровицьке об’єднання підприємств громадського харчування» оформити  право  оренди  земельної  ділянки  у  порядку  встановленому  законодавством .

 6. Контроль за виконанням рішення   покласти  на спеціаліста-землевпорядника  сільської  ради  Опанасика М.І.

Сільський   голова                                   Л.Гура

 

 

 

 


                                                       УКРАЇНА                             проект

ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

Дубровицького району

Рівненської  області

РІШЕННЯ

 від 27 жовтня 2017 року                                                    №

Про створення органу приватизації

Виконавчого комітету сільської ради,

 затвердження Положень про орган

приватизації  та про порядок зняття

житлових  будинків з балансу житлового

фонду комунальної власності

Висоцької сільської ради та передачу

їх з комунальної власності у

власність власникам будинків

  

Відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Положення про порядок передачі квартир (будинків) жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого наказом Міністерства юстицію України 29.01.2010 року № 109/17404 , керуючись ст. 26, п.п.4 п.а ст.29, п.п 3 п.а ст.30, п.1,2,5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Висоцька сільська рада:

В И Р І Ш И Л А:

  1. Створити орган приватизації виконавчого комітету Висоцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області та затвердити його склад відповідно додатку 1 (додається).
  2.  Визнати таким , що втратило чинність рішення сесії сільської ради

№ 489 від 04.08.2010 р.

  1. Затвердити положення про орган приватизації  житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Висоцької сільської ради (додаток 2).
  2. Затвердити Положення про порядок зняття житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинку (додаток 3).
  3. Контроль   за   виконанням     рішення   покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку (Сокол М. П.)

      Сільський голова                                                       Л. Ф. Гура

 

                                                                               

Додаток 1 до рішення сесії

сільської ради №____ від 27.10.2017 р.

 

 

Склад органу приватизації житлового фонду, що перебуває у комунальній

власності Висоцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області

 

 

Сільський голова Висоцької сільської ради

 

Секретар сільської ради

 

Завідуючий юридичним сектором сільської ради

 

Начальник фінансового відділу сільської ради

 

Головний бухгалтер сільської ради

 

Голова постійної комісії з питань бюджету, к4омунальної власності та соціально-економічного розвитку

 

Голова комісії з питань житлово-комунального господарства та підприємництва, архітектури і будівництва

 

 

                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до рішення сесії

сільської ради №____ від 27.10.2017 р.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про орган приватизації житлового фонду, що перебуває у комунальній власності Висоцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області

 

Положення розроблено відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» і визначає правові основи, повноваження, порядок діяльності органу приватизації та порядок передачі квартир (будинків) у власністьгромадян.

1.Орган приватизації житлового фонду (надалі - орган приватизації),

щоперебуває у комунальній власності Висоцької сільської ради Дубровицького району Рівненської області є уповноваженим органом, створеним при Висоцькій сільській раді з метою розгляду питань щодо передачі у власність громадянам житлових приміщень, на які поширюється дія Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду».

2.Орган приватизації є колегіальним органом, що діє на громадських засадах,

кількісний і персональний склад якого затверджується рішенням Висоцької сільської ради.  Засідання органу приватизації проводяться по мірі надходження заяв від зацікавлених осіб. Засідання є правомочним, якщо на ньому присутні 2/3 членів від загального складу. Рішення ухвалюється простою більшістю голосів. Очолює орган приватизації сільський голова.

3.Передача квартир (будинків) у власність громадян здійснюється на підставі

рішення органу приватизації, що приймаються не пізніше місяця з дня одержання заяви громадянина.

5.Передача займаних квартир (будинків) в приватну (для одиноких наймачів) та у спільну (сумісну або часткову) власність здійснюється за письмовою згодою всіх повнолітніх (віком від 18 і більше років) членів сім’ї з обов’язковим визначенням уповноваженого власника квартири (будинку).

До членів сім’ї наймача включаються лише громадяни, які постійно мешкають

у квартирі (будинку) разом з наймачем або за якими зберігається право на житло.

6.Передача житла у власність громадян здійснюється безоплатно, виходячи з

розрахунку санітарної норми (21 квадратний метр загальної площі на наймача і

кожного члена сім’ї та додатково 10 квадратних метрів на сім’ю).

7.Громадянин, який виявив бажання приватизувати займану ним і членами його сім’ї на умовах найму квартиру (одноквартирний будинок), звертається в орган приватизації, де отримує бланк заяви та необхідну консультацію.

Заяву підписують всі повнолітні члени сім’ї. Згода тимчасово відсутніх членів

сім’ї  наймача на приватизацію квартири (будинку) підтверджується письмово і додається до заяви.

8. При оформленні заяви на приватизацію квартири (будинку) громадянин

додає:

- довідку про склад сім’ї та займані приміщення, у довідці вказуються члени

сім’ї наймача, які зареєстровані (прописані) та мешкають разом з ним, а також

тимчасово відсутні особи, за якими зберігається право на житло, відомості про

займані наймачем приміщення та їх площу;

- оригінал та копію технічного паспорта на  житло;

- копію документу, на підставі якого громадянин набув право найму житла

(ордер, рішення тощо.);

- копії паспортів повнолітніх членів сім’ї, копії свідоцтв про народження дітей;

- для громадян, які зареєстровані (прописані) у житловому приміщенні після

1993 року, документи, де вони проживали до цього часу і документи про те, чи за попереднім місцем проживання не брали участі у безплатній приватизації житла.

9. Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку) з доданими до неї

документами подаються громадянином до секретаря органу приватизації, який

проводить її реєстрацію.

10. Зареєстрована заява з пакетом долучених документів подається на чергове

засідання органу приватизації для подальшого її розгляду та вирішенні по суті.

Орган приватизації, в разі потреби, уточнює необхідні для розрахунків дані в

залежності від складу сім’ї і розміру загальної площі квартири (будинку), оформляє розрахунки та видає розпорядження.

11. При відповідності поданих документів нормам чинного законодавства орган приватизації приймає рішення про передачу житлових приміщень у власність громадян.

12. Кожний громадянин, який приватизував займане ним житло безплатно, з

компенсацією чи з доплатою, вважається таким, що використав право на безоплатне одержання житла від держави. Одержання нового житла у держави може здійснюватися на платній основі з використанням одержаних при приватизації житлових чеків.

13. Ліквідація і реорганізація органу приватизації здійснюється у встановленому законодавством порядку за рішенням виконавчого комітету Висоцької сільської ради.

 

 

 

Секретар сільської ради                                         К. А. Мацерук

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3 до рішення сесії

                                                                  сільської ради №____ від 27.10.2017 р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок зняття житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинків

1. Положення про порядок зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької  сільської ради та передачу їх з комунальної власності у власність власникам будинків, у яких приватизоване або викуплене житло та передачу їх у власність громадянам (надалі-Положення) складене відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Положення про порядок передачі квартир (будинків) жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, затвердженого наказом Міністерства юстицію України 29.01.2010 року № 109/17404, та визначає порядок зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради житлових будинків, у яких приватизоване або викуплене житло, нежитлові приміщення та передачу їх у власність громадянам.

2. Зняттю з балансу житлового фонду житлових будинків (з господарськими будівлями та спорудами), підлягають будинки, які були приватизовані або викуплені громадянами.

3. Для зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради житлового будинку (з господарськими будівлями та спорудами), громадянин подає до виконавчого комітету:

-   заяву від власників приватизованого житла згідно з додатком № 1;

- ксерокопії документів, що підтверджують право власності на будинок, завірені балансоутримувачем;

4. Передача житлового будинку власникам приватизованого (викупленого) житла, нежитлового приміщення здійснюється безоплатно.

5. Після підписання рішення  про зняття з балансу житлового фонду комунальної власності Висоцької сільської ради житлового будинку, який приватизований або викуплений, Висоцька  сільська рада здійснює списання з основної діяльності приватизованого житла і передає будинок за актом приймання - передачі (додаток № 2) власникам приватизованого житла, нежитлового приміщення.

6. Вартість приватизованого житла, яке підлягає списанню, визначається балансовою вартістю одного квадратного метра площі житлового будинку на момент списання і загальної площі приватизованого житла.

 

        Секретар сільської ради                                                   К. А. Мацерук

 

 

                                                                                            Додаток №1
                                                                        до Положення про порядок зняття з балансу Висоцької сільської ради  

житлових будинків, у яких приватизоване

або викуплене житло та передачу їх

у власність громадянам, юридичним особам

ЗРАЗОК

Сільському голові Висоцької
сільської ради __________________________
 власників приватизованого житла, що знаходиться за адресою:                         

                                                                                                 

(прізвище ім’я по батькові)

 

ЗАЯВА

Просимо зняти з балансу сільської  ради житловий будинок №______ на вул.____________________, у якому нами приватизоване (викуплене) житло, нежитлові приміщення, та передати його нам у власність у зв'язку з тим, що ми надалі хочемо самі експлуатувати будинок (або вказати інші аргументи).
При передачі у власність будинку зобов'язуємося здійснювати утримання його відповідно до вимог діючих Правил користування приміщеннями житлових будинків та прибудинкових територій.



Підписи співвласників квартир,

юридичних осіб                                                              

          _______________                                     ______________ 2017 р.

 

 

                                                                     

                                                                                            Додаток №2
                                                                        до Положення про порядок зняття з балансу Висоцької сільської ради  

житлових будинків, у яких приватизоване

або викуплене житло та передачу їх

у власність громадянам, юридичним особам

                                                                                               З Р А З О К:

 

                                                        Д О В І Д К А

 

Видана про те, що заборгованості з квартирної плати в ___________________ будинках(у)   (перелік будинків додається)  станом на _______________ не має.

 

 Сільський голова                                                   

                                                                         (прізвище, ім’я по батькові)  

Головний  бухгалтер                                                         

                                                                         (прізвище, ім’я по батькові)  

 

Секретар сільської ради                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток №3
                                                                        до Положення про порядок зняття з балансу Висоцької сільської ради  

житлових будинків, у яких приватизоване

або викуплене житло та передачу їх

у власність громадянам, юридичним особам

 

                                                                                                       ЗРАЗОК

ЗАТВЕРДЖУЮ
сільський голова
          (ПІБ)
____________ 201__

А К Т

передачі-приймання будинку №______ на вул._____________ у власність громадянам (юридичним особам)

Діючи на підставі (назва розпорядчого документа), комісія у складі: представників від організації, на балансі якої знаходиться житловий будинок, від мешканців, юридичних осіб здійснила передачу-приймання житлового будинку №____ на вул. ______________ у власність громадянам (юридичним особам):


I. Загальна характеристика будинку
1. Рік побудови                                                                                               

2. Матеріал стін (цегляні, панельні тощо)                                                               
3. Кількість поверхів                                                                                       
4. Наявність підвалу, мезоніну                                                                       
5. Об'єм будинку                                                                                                      
6. Вартість будинку:
балансова вартість                                                                                          
залишкова вартість                                                                                         
фізичний знос                                                                                                  
7. Загальна площа                                                                                           
в т.ч.: підвалу                                                                                                  
I поверху                                                                                                         
II поверху                                                                                                        
III поверху                                                                                                                
8. Кількість квартир                                                                                        
9. Кількість мешканців                                                                                             
10. Площа нежитлова                                                                                     

II. Технічний стан частини будинку та конструкції
Основні конструктивні елементи знаходяться у задовільному стані

№№ з/п

Найменування
конструктивних
елементів

Характеристика
конструктивних
елементів
(матеріалів)

Технічний стан
конструктивних
елементів

Примітка

1

2

3

4

5

1

Фундамент

 

 

 

2

Стіни і перегородки

 

 

 

3

Фасади

 

 

 

4

Перекриття

 

 

 

5

Покрівля

 

 

 

6

Підлога

 

 

 

III. Технічний стан інженерного обладнання

№№
з/п

Найменування
інженерного
обладнання

Характеристика
інженерного
обладнання

Технічний стан
інженерного
обладнання

Приміт
ка

1

2

3

4

5

1

Центральне опалення

 

 

 

2

Водопровід

 

 

 

3

Гаряче водопостачання

 

 

 

4

Каналізація

 

 

 

5

Газообладнання

 

 

 

6

Вентиляція

 

 

 

7

Електрообладнання

 

 

 

 

 

IV. Благоустрій

1. Подвір'я
Відмостка
Зелені насадження
Прилегла територія вулиці

V. Висновок комісії щодо стану будинку


VІ. Рішення комісії


Будинок №______ на вул. ________________________ вважати переданим у власність громадянам (юридичним особам)

Зауваження:

Будинок передали:

___________________________
___________________________
___________________________
Будинок прийняли:
Представники від мешканців
(юридичних осіб)

__________________________
___________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                                       УКРАЇНА                             проект

ВИСОЦЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

Дубровицького району

Рівненської  області

РІШЕННЯ

 від 27 жовтня 2017 року                                                    №

Про затвердження Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у розвитку  інфраструктури населених пунктів сільської ради

З метою забезпечення виконання ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", та керуючись ст.ст. 26, 59, 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів сільської  ради (Додаток №1).

2. Затвердити форму Договору про пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради з графіком оплати коштів пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради (Додаток №2).

3.Затвердити Порядок розрахунку величини пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації (Додаток№3).

4. Затвердити Порядок розрахунку величини пайової участі фізичних та юридичних осіб  у створенні і розвитку інфраструктури по об’єкту будівництва, вартість якого визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (Додаток №4).

5. Затвердити форму заяви про укладання договору пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів (Додаток №5).

          6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань  бюджету, комунальної власності та  соціально-економічного розвитку

(Сокол М. П.)

 

Сільський голова                                                                              Л. Ф. Гура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до проекту рішення  сільської  ради

від _________ № __________

 

 

Положення про Порядок

залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку  інфраструктури населених пунктів сільської ради

 

1.      Загальні положення

1.1.Порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури населених пунктів (далі - Порядок) встановлює порядок залучення та умови участі замовників у розвитку інфраструктури населених пунктів та визначає:

 - коло суб’єктів, які залучаються до пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів;

 - об’єкти, при будівництві яких забудовник зобов’язаний взяти пайову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів;

 - розмір пайової участі.

1.2. Порядок діє на всій території сільської ради і є обов’язковим для всіх замовників, незалежно від їх форми власності, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, інших організацій, незалежно від форми власності і відомчої підпорядкованості.

2. Визначення термінів

2.1. У цьому Порядку терміни та визначення вживаються в такому значенні:

 - будівництво - спорудження нового об'єкта, а також реконструкція (у тому числі зміна функціонального призначення житлових приміщень на нежитлові), розширення, добудова, надбудова існуючих об’єктів, реставрація і капітальний ремонт об'єктів, технічне переоснащення;

 - об’єкт будівництва - об’єкт нового будівництва, добудови та надбудови до існуючих будівель (споруд) як житлово-громадського, так і виробничого призначення (крім тимчасових закладів торгівлі та сфери послуг), на будівництво якого повинні бути складені окремо проект і кошторис, фінансування якого здійснює інвестор або забудовник та який підлягає прийняттю в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку;

 - замовник - фізична або юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку і подала у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) щодо її забудови для здійснення будівництва;

 - пайова участь - кошти, що вносяться замовниками на рахунок місцевого бюджету розвитку (далі – Фонд ) у відповідності з цим Порядком;

 - Фонд – цільовий фонд створення і розвитку інфраструктури населених пунктів, створений з метою концентрації коштів для цільового фінансування заходів, направлених на створення і розвиток інфраструктури населених пунктів;

 - договір про пайову участь – договір, який укладається між замовником та сільською радою, з метою участі замовників у  розвитку інфраструктури населених пунктів;

3.Порядок залучення і використання пайової участі

3.1. Замовник, який має намір здійснити будівництво об'єкта на території населеного пункту , зобов'язаний взяти пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів (далі – інфраструктура населених пунктів), крім випадків, передбачених пунктом 3.5. цього Порядку.

3.2. Замовники залучаються до участі у розвитку інфраструктури населених пунктів на підставі договору про пайову участь.

3.3. Пайова участь замовника у розвитку інфраструктури населених пунктів полягає у відрахуванні замовником, до прийняття об'єкта в експлуатацію, коштів (без урахування ПДВ) до місцевого бюджету розвитку згідно порядку та у розмірі, встановленому цим Порядком, для створення і розвитку інфраструктури населених пунктів.

3.4. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інфраструктури населених пунктів.

3.5. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі здійснення будівництва:

 - об'єктів будь-якого призначення на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

 - будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

 - будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

 - індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

 - об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

 - об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;

 - об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

 - об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу).

4. Розмір пайової участі

4.1. Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населених пунктів з урахуванням інших передбачених законом відрахувань, встановлений сільської радою, не може перевищувати граничного розміру пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів, визначеного діючим законодавством України.

4.2. Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населених пунктів становить:

 - 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд;

 - 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.

4.3. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації уповноваженим органом звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

4.4. Величина пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населених пунктів визначається у договорі (відповідно до встановленого цим Порядком розміру пайової участі), укладеному із сільською радою, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, без урахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

У разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі показника створеної потужності об’єкта будівництва – площі об’єкта будівництва у метрах квадратних.

4.5. У випадку будівництва у житловому будинку вбудовано-прибудованих нежитлових приміщень його загальна кошторисна вартість має визначатись з урахуванням кошторисної вартості таких приміщень, а величина пайової участі - з урахуванням відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд.

4.6. У випадку внесення змін до законодавства щодо граничного розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів для всіх об'єктів на території сільської ради  встановлюється на рівні граничного розміру пайової участі, встановленого законодавством для відповідних об'єктів.

5. Договір про пайову участь

5.1. Пайова участь у розвитку інфраструктури здійснюється на підставі договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів (далі – договір про пайову участь), який укладається між сільською  радою та замовником.

5.2. Договір про пайову участь укладається не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації  уповноваженим органом звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

5.3. Істотними умовами договору про пайову участь є:

 - розмір пайової участі;

 - строк (графік) сплати пайової участі;

 - відповідальність сторін.

5.4. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів.

5.5. Розрахунок величини пайової участі, належного замовником до оплати у відповідності з цим Порядком, проводиться уповноваженим органом не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. 

5.6. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів перераховуються замовником у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування на рахунок, зазначений у договорі про пайову участь, та сплачується в повному обсязі до прийняття об’єкта в експлуатацію єдиним платежем. Оплата здійснюється замовником виключно у грошовій формі і не може здійснюватися у вигляді надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу).

5.7. Договором може бути визначена можливість сплати коштів пайової участі у розвитку інфраструктури частинами лише у разі прийняття сільською радою відповідного рішення, для чого замовник має звернутися із відповідною заявою на ім'я сільського голови. У такому випадку кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів сплачуються частинами за графіком, про що укладається відповідна додаткова угода.

5.8.Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів перераховуються у терміни, встановлені договором про пайову участь, але до прийняття об'єкта в експлуатацію.

5.9. Замовники мають право на відстрочення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів. Підставою для відстрочення є відповідна заява замовника, подана не пізніше ніж за 15 робочих днів до настання терміну сплати пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів, на ім'я сільського голови, у якій має міститись інформація про суму, термін відстрочення та причину неможливості сплати у визначений договором про пайову участь термін. Рішення про відстрочення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів приймається сільською радою, про що укладається відповідна додаткова угода з визначенням терміну сплати.

5.10. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність громади.

5.11. Забудовники несуть відповідальність за достовірність представленої інформації щодо кошторисної вартості об’єкта будівництва та не виконання умов договору.

5.12. Органу місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів, крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої цим Положення, а також  крім випаду, якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, а також інженерні мережі та / або об’єкти передаються у комунальну власність.

5.13. Довідка про повну сплату пайової участі видається замовнику сільською радою виключно після остаточного розрахунку по укладеним договорам про пайову участь. Копія довідки, завірена належним чином, надається замовником у 10 денний термін уповноваженому органу.

6. Заключні положення

6.1. У разі не сплати або несвоєчасної сплати пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів, передбаченої договором про пайову участь, замовник несе відповідальність згідно з умовами договору про пайову участь та відповідно до діючого законодавства.

6.2. Розмір несплаченої частки пайової участі замовника коригується відповідно до умов договору на величину штрафів, пені тощо та індекс інфляції від дати його розрахунку.

6.3. Контроль за своєчасним укладанням договорів про пайову участь та виконанням умов діючих договорів покладено на відповідну депутатську комісію сільської ради, на яку покладено контроль за виконанням рішення, яким затверджено дане Положення, шляхом перевірки фактичного стану будівництва об’єктів та наявності у замовника повного пакету документів згідно з діючим законодавством.

6.4. Відсутність довідки про повну сплату пайової участі є підставою для не продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки, яка знаходиться в користуванні у замовника для будівництва об’єкта.

6.5. Сплата замовником пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів в повному обсязі є обов'язковою умовою для оформлення права власності на об’єкт.

6.6. Цей Порядок набирає чинності з дня опублікування рішення про його затвердження, дія його положень поширюється на всі об’єкти на території населеного пункту, будівництво яких розпочато, але які до дня набрання чинності Порядку не введено в експлуатацію у порядку встановленому діючим законодавством.

6.7. Спори, пов'язані з пайовою участю у розвитку інфраструктури населених пунктів, вирішуються у судовому порядку.

 

 

Секретар сільської ради                                              К. А. Мацерук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

до проекту рішення сільської  ради

від _________ № __________

 

 

Договір

про пайову участь у створенні і розвитку

інфраструктури населених пунктів сільської  ради

 

 

„____"____________________ р.

 

 

________________________________________ рада, в особі_________________________

              (назва сільської ради)                                                             (сільського)

Голови _______________________________________, що діє на підставі Закону України

                (П.І.Б.)

 «Про місцеве самоврядування в Україні» з одного боку, та________________ _________________________________________________________

(прізвище, імя та по-батькові фізичної особи, з якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи  із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору - для юридичних осіб)

(далі - «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з другого боку, (далі за текстом Договору - «Сторони»), уклали цей Договір про наступне:

І. Предмет Договору.

1.1.   Предметом данного Договору є пайовий внесок Замовника на розвиток  інфраструктури                            _______________________________________________________________

                                                                                                       (назва села, селища)

 

  1. Сума договору та умови оплати.

2.1.                     Замовник перераховує кошти на розвиток інфраструктури_____________________

                                                                                                                                    (назва села, селища)

у розмірі____________________________________ грн. єдиним платежем

 (частинами за графіком, згідно Додатку №1 до Договору) на рахунок  ___________

                                                                                                                                                   (зазначити рахунок)

відповідно до Розрахунку ( згідно з Додатком №3 або Додатком №4 затверджених рішенням сільської  ради від _________ №______, застосовується в залежності від способу обчислення величини пайової участі) у строк до «_____»     _____________20__________________________________________ року.

2.2.                Величина пайової участі визначена на підставі:

-           затвердженої проектної документації (загальна кошторисна вартість будівництва) у сумі_______ ______ грн.

-                                                                                    нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру), затвердженої у сумі_____________ грн.

2.3.  Розрахунок величини пайової участі, складений на підставі вихідних даних Замовника щодо потужності об’єкта будівництва та нормативів для одиниці створеної потужності, затвердженої рішенням  ________________ради від _________

№_________, уточнюється на підставі вартісних показників затвердженої в установленому порядку проектної документації з укладанням протягом__________ днів додаткової угоди, графіка оплати та розрахунку величини пайової участі.

 

 

 

 

2.4.                                                                                                Сплата коштів Замовником на розвиток  інфраструктури здійснюється у безготівковій формі на

                                                       (назва села, селища)

рахунок  № __________ код_____________ , МФО ___________ , ККД ____________            , банк одержувача:

(банківські реквізити уточнюються на момент перерахування коштів)

 

ІІІ. Права і обов’язки сторін.

 

3.1.    Замовник зобов’язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у п. 2.1.

розділу 2 цього Договору до «__ »__________ 20  р. єдиним платежем (частинами, згідно з

графіком оплати (Додаток №1), що є невідємною частиною цього Договору).

3.2.        У разу внесення змін до проектної документації, які спричиняють зміни техніко-економічних показників будівництва, Замовник зобов’язується звернутися із клопотанням        ради про внесення відповідних

(назва сільської  ради)

 

змін до Договору.

3.3.                                                                                                                             рада проводить розрахунок пайового

                                   (назва сільської ради)

та контролює виконання умов Договору.

3.4.    Виконавчий комітет зобов’язується прийняти у комунальну власність інженерні мережі та/або об’єкти інженерної інфраструктури, збудовані Замовником відповідно до проектної документації поза мережами земельної ділянки, відведеної Замовнику під забудову, та відшкодувати Замовнику вартість їх будівництва за рахунок зменшення величини пайової участі.

 

IV. Відповідальність сторін та вирішення спорів.

 

4.1.    Сторони несуть відповідальність за виконання умов цього Договору в межах чинного законодавства.

4.2.    Всі спірні питання вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

4.3.    У випадку несвоєчасного внесення коштів як пайової участі, Замовник сплачує пеню у розмірі 0,1 % від загальної суми пайової участі, визначеної п. 2.1 розділу 2 цього Договору, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діє на момент прострочення виконання зобов’язання.

 

V. Інші умови.

 

5.1.    Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невідємною частиною цього Договору, або у судовому порядку.

5.2.     Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.

5.3.    Цей Договір укладений Сторонами добровільно. При укладенні Договору Сторони одна до другої майнових прав і претензій не мають.

5.4.    Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий - у__________________________________ ___________раді.

5.5.    Договір набуває чинності з моменту підписання сторонами і діє до повного його виконання.

5.6.    Додатки до Договору:

 

№ 1 – графік оплати коштів пайової участі фізичних та юридичних осіб у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів сільської ради (якщо оплата проводиться відповідно до графіка);

 

№2 - розрахунок величини пайової участі  фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури (села, селища) на підставі затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації (Додаток №3 до рішення сільської ради  № ____ від _________);

 

 

 

№ 3 - розрахунок величини пайової участі Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури ( села, селища) на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (Додаток №4 до рішення сільської ради  № ____ від _________);

 

 

 

VI. Адреси та реквізити Сторін

 

__________________________________

сільська рада 

Адреса__________________________

Р/р______________________________

в ________________________________

МФО ______________________________

Код ЄДРПОУ ________________________

Тел/факс___________________________

 

Сільський голова

____________________   _____________

     (підпис)(П.І.Б.)

 

 

 «______» _______________ 20___ р.

 

МП

Замовник
_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

 

 

 

 ____________________   _____________

     (підпис)(П.І.Б.)

 

 

 «______» _______________ 20___ р.

 

МП

 

 

Сільський голова                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1 до Договору

 

 

 

ГРАФІК

оплати коштів пайової участі  фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів сільської ради

 

_______________________                                                                                       «_____» ____________ 20__ р.

      ( село, селище)

 

_________________________________________________________   рада, в особі ___________________________

                        ( назва сільської  ради)                                                                                                                                     (П.І.Б.)

Голови ____________________________________________, що діє на підставі Законів України «Про місцеве

                        ( назва сільської ради)

самоврядування в Україні», з одного боку, та _____________________________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, з якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору – для юридичних осіб)

 

(далі «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з другого боку, (далі за текстом Договору – «Сторони»), відповідно до умов Договору про пайову участь Замовника у створенні і розвитку інфраструктури ______________________________________________

                                                                                                                                                                          (назва села, селища)

від «__» ___________ 20__ р. № ________ домовилися про таке:

  1. Оплату за договором буде здійснено окремими частинами у такому розмірі та у строки:

__ % від загального розміру пайової участі, у сумі ____________ грн. до «___» ____________ 20__ року

__ % від загального розміру пайової участі, у сумі ____________ грн. до «___» ____________ 20__ року

__ % від загального розміру пайової участі, у сумі ____________ грн. до «___» ____________ 20__ року

__ % від загального розміру пайової участі, у сумі ____________ грн. до «___» ____________ 20__ року

  1. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь замовників у створенні і розвитку  інфраструктури від «__» ______ 20__ р. № _____.

 

______________________  сільська  рада

Замовник

______________________________________

_______________________________________

______________________________________

_______________________________________

______________________________________

_______________________________________

Сільський голова

 

__________________________________(П.І.Б)

_________________________________(П.І.Б.)

(підпис)

(підпис)

„_____”_________________________ 20___р.

„_____”__________________________20___р.

 

 

М.П.

М.П.

 

 

Сільський голова                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №3

                                                                                             до проекту рішення сільської ради

від _________ № __________

 

Додаток №2 до Договору

 

 

Розрахунок

величини пайової участі  фізичних  та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури _________________ на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації.

(село)

            _____________________________________  сільська    рада, в особі ________________________

                  ( назва сільської ради)                                                                                                                                    (сільського)

Голови ________________________, що діє на підставі Законів України «Про місцеве

                                          (П.І.Б.)

самоврядування в Україні , з одного боку, та ________________________________________________________________________________________________________________

                           (прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, з якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору – для юридичних осіб)

 

(далі «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з другого боку, (далі за текстом Договору – «Сторони»),  відповідно до умов Договору про пайову участь Замовника у створенні і розвитку  інфраструктури ______________( села, селища)

Від «__» ___________ 20__ р. № ________ склали розрахунок величини пайової участі по об’єкту містобудування ________________________.

                                          (найменування та адреса об’єкта)

 

  1. Земельна ділянка, на якій планується здійснити будівництво об’єкта, розташована у _____ зоні згідно з умовним поділом зон забудови ________________.

                                                                                                     (назва населеного пункту)

  1. Розрахунок здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації, розробленої згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.
  2. Згідно із затвердженою проектною документацією загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва становить: _____________________________ гривень.

(сума цифрами та прописом)

  1. Витрати на виділення або придбання земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій згідно з наданою Замовником документацією становить _______________________ гривень.

      (сума цифрами та прописом)

  1. Розмір пайового внеску Замовників під час будівництва об’єктів, кошторисна вартість яких визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, здійснюється за формулою:

ПУ = (ЗКВБ – Вз – Вбм – Вім) х 4(10%), де:

ПУ – розмір пайової участі;

ЗКВБ – загальна кошторисна вартість будівництва;

Вз – витрати, пов’язані зі звільненням будівельного майданчика від  будівель,споруд та інженерних мереж,що включають вартість придбання знесеного майна;

Вбм – витрати, пов’язані зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна;

Вім – витрати на влаштування поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;

2(5)% - величина пайової участі від загальної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком;

  1. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь  замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури від «__» ______ 20__ р. № _____.

 

 

 

______________________________ рада                                               Замовник

 

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

Сільський голова

___________________________ (П.І.Б.)                                   __________________________(П.І.Б.)

             (підпис)                                                                                             (підпис)

«__» _________________ 20__ р.                                                 «__» ___________________ 20_р.

М.П.                                                                                                                М.П.

 

 

Сільський голова                                                                                 


                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

                                                                                            до проекту рішення сільської ради

від _________ № __________

 

 

Додаток №3 до Договору

 

 

 

Розрахунок

величини пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інфраструктури ______________________ по

( село, селище)

об’єкту будівництва, вартість якого визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності.

 

            ______________________________________________________ рада, в особі ________________________

                                          (назва  сільської ради)                                                                                                                         ( сільського)

Голови ________________________, що діє на підставі Законів України «Про місцеве

                                           (П.І.Б)

самоврядування в Україні, з одного боку, та ________________________________________________________________________________________________________________  (прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, з якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору – для юридичних осіб)

 

(далі «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з другого боку, (далі за текстом Договору – «Сторони»), відповідно до умов Договору про пайову участь  Замовника у створенні і розвитку  інфраструктури _______________________________________

                                                                                                                                                                                                                                                                        ( села, селища)

від «__» ___________ 20__ р.  № ________ склали розрахунок величини пайової участі по об’єкту містобудування ________________________.

                                          (найменування та адреса об’єкта)

 

  1. Розрахунок здійснено на підставі наданих Замовником вихідних даних _________________

        (зазначити перелік вихідних даних)

та нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру), затверджених рішенням ___________________ Ради від __________ № ________.

                                                                                     ( сільської)

  1. Земельна ділянка, на якій планується здійснити будівництво об’єкта, розташована у _____ зоні згідно з умовним поділом зон забудови ________________.

                                                                                                 (назва населеного пункту)

  1. Згідно з наданими Замовником вихідними даними та виходячи з показників створеної потужності вартість об’єкта будівництва становить: _____________________________

                                                                                                                                            (сума цифрами та прописом)

гривень.

  1. Розрахунок величини пайового внеску Замовника будівництва об’єкта здійснюється за формулою:

ПУ = (П х Осп) х 4(10%) х Кзон, де:

ПУ – розмір пайової участі;

П – розрахунковий показник створеної потужності об’єкта будівництва (площа об’єкта будівництва у метрах квадратних, пропускна спроможність, кількість відвідувань тощо;

Осп – норматив для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру), затвердженої рішенням ____________ ради, що діє на дату укладання договору про пайову участь;

2(5)% - величина пайової участі від загальної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком;

  1. Цей Додаток є невід’ємною частиною Договору про пайову участь  замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури від «___» ______ 20__ р. № _____.

 

 

__________________________________ рада                                    Замовник

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

Сільський голова

___________________________ (П.І.Б.)                                   __________________________(П.І.Б.)

             (підпис)                                                                                            (підпис)

«__» _________________ 20__ р.                                                 «__» ___________________ 20_р.

М.П.                                                                                                                М.П.

 

 

Сільський голова                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №5

до  проекту рішення сільської  ради

від ________ № ______

 

Сільському голові

 

ЗАЯВА

про укладання договору пайової участі фізичних та юридичних осіб у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту

 

Прошу Вас провести розрахунок величини пайової участі та  укласти договір пайової участі  у розвитку інфраструктури населеного пункту, у зв’язку з будівництвом об’єкта _________________________,

                                                                  (назва об’єкту)

розташованого ____________________________________________________________________

(місце розташування, адреса)

Розрахунок величини пайової участі прошу провести на підставі (обрати необхідне):________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, що визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і  правилами; нормативу для одиниці створеної потужності будівництва об’єкту (площа _____м2).

 

До заяви додаються наступні документи (обрати необхідне):

- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами;

- техніко - економічні показники об’єкту.

 

для юридичних осіб:

- комплект копій установчих документів, засвідчених печаткою та підписом уповноваженого представника замовника;

- виписку з ЄДР про реєстрацію юридичної особи;

- довідку із зазначенням реквізитів юридичної особи, найменування посади П.І.Б. особи, яка відповідно до статуту чи іншого документу має право на укладення договорів від імені цієї юридичної особи;

- копію рішення про надання уповноваженій особі замовника повноважень на підписання договорів, засвідчену печаткою та підписом уповноваженого представника замовника

 

для фізичних осіб:

- засвідчену підписом фізичної особи копію паспорту;

- засвідчена підписом фізичної особи копію довідки ОДПІ про присвоєння ІПН;

 

для фізичних осіб-підприємців:

- виписку з ЄДР про реєстрацію ФОП;

- довідку із зазначенням місця знаходження та реквізитів ФОП, засвідчену підписом та печаткою ( за наявності) такої особи;

- копію свідоцтва про реєстрацію ФОП як платника податків.

 

Дата                                                                                                        Підпис ( П.І.Б.)

 

Сільський голова                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Висоцької сільської ради

«Про затвердження Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у розвитку  інфраструктури населених пунктів сільської ради»

 

         Аналіз  регуляторного впливу проекту рішення Висоцької сільської  ради «Про затвердження Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у розвитку  інфраструктури населених пунктів сільської ради

» підготовлено відповідно до вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308.

 

         1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом регулювання господарських відносин.

Згідно зі ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування.

Відповідно до законодавства пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури полягає у відрахуванні замовником до місцевого бюджету відповідних коштів.

Діюче на теперішній час Положення про порядок пайової участі (внеску) замовників у розвитку інфраструктури потребує перегляду для забезпечення відповідності вимогам чинного законодавства, у підходах щодо залучення замовників (забудовників) до пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради. Відповідно до діючого положення визначені максимальні розміри пайової участі, що є значні для забудовників та не враховує різний ступінь навантаження на інфраструктуру ради.

Відсутність достатніх обсягів фінансування не дозволяє виконавчим органам сільської ради в повному обсязі виконувати повноваження щодо забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку ради, належного утримання та ефективної експлуатації об’єктів житлово-комунального господарства, благоустрою території .

Кошти, отримані як пайова участь (внесок) від замовників (забудовників) об’єктів містобудування, будуть використовуватися виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Висоцької сільської  ради, що надасть можливість виконавчим органам ради спрямувати зазначені кошти на фінансування будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Висоцької сільської  ради, визначених пріоритетними у Програмі соціально-економічного розвитку на відповідний рік

Суть проблеми полягає в необхідності приведення діючого положення про порядок пайової участі (внеску) замовників у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради цього нормативно-правового акта у відповідність до вимог чинного законодавства України та забезпечення стимулювання суб’єктів господарювання до будівництва нових об’єктів на території міста, забезпечення рівномірного розподілу витрат на відновлення існуючої інфраструктури та створення нової.

 

         2. Цілі регулювання.

Цілі проекту регуляторного акта полягають у:

-  встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку визначення величини та сплати пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради для фізичних та юридичних осіб у разі здійснення ними будівництва об’єктів містобудування на території Висоцької сільської  ради;

- створення сприятливих конкурентних умов для суб’єктів підприємницької діяльності у сфері містобудування;

- забезпеченні виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- забезпечення сплати всіма забудовниками пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради;

- врегулюванні питань, що виникають у зв'язку з сплатою пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради;

- забезпечення надходження коштів до бюджету Висоцької сільської  ради.

 

         3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

В якості альтернативи до запропонованого регулювання є можливість залишення усього без змін. Однак, такий підхід лише заглиблює проблему і жодним шляхом не сприяє її рішенню, а саме призведе до:

-         зменшення надходжень від пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради;

-         збільшення кількості судових справ;

-         зменшення кількості об’єктів будівництва на території Висоцької сільської  ради.

Перевагами обраного регулювання є:

- забезпечення виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- забезпечення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради;

- збільшення кількості забудовників;

- встановлення належного контролю за укладанням договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури.

 

         4. Механізм розв’язання проблеми

         Досягнення визначеної мети планується шляхом прийняття даного рішення сільською радою.

 

         5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

На сьогоднішній день діє Положення про порядок пайової участі (внеску) замовників у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради затвердженого рішенням  сесії Людинської сільської  ради від  21.09.2012 року № 145.

На виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для урегулювання відносин між органами місцевого самоврядування та забудовника, необхідно затвердження нове Положення про пайову участь у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради.

         6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта.

 

Сфера інтересів

Вигоди

Витрати

Територіальна громада

- забезпечення відновлення інфраструктури Висоцької сільської  ради

- створення прозорого механізму для сплати пайової участі у розвитку інфраструктури;

- кошти від пайової участі будуть використовуватись виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури ради, що дасть можливість для реалізації відповідних заходів

відсутні

Суб’єкти господарювання

- урегулювання відносин , що виникають у зв’язку з сплатою пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради

- зменшення розміру пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради

-   встановлення рівних конкурентних можливостей для всіх суб’єктів господарювання

 

витрати на сплату пайового внеску для участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради

Органи місцевого самоврядування

- забезпечення надходжень від пайової участі у розвитку інфраструктури до сільського бюджету;

- залучення максимальної кількості забудовників для сплати пайової участі;

 

Інформування населення

Витрати, пов’язані з розробкою регуляторного акту 

 

 

         7. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту

Термін дії запропонованого регуляторного акту  необмежений, внесення змін та його відміна можлива у разі зміни чинного законодавства чи в інших особливих випадках.

 

         8. Показники результативності регуляторного акту

         Показниками, які характеризують наслідки дії регуляторного акта є:

- Кількість укладених Договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури сіл;

- Сума надходжень до бюджету розвитку сільського бюджету від пайової участі у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради.

 

         9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі аналізу статистичних даних щодо кількості укладених договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури Висоцької сільської  ради та суми коштів які надійшли до бюджету розвитку сільського бюджету..

У відповідності з процедурою, передбаченою чинним законодавством, буде проведено базове відстеження до вступу в дію цього рішення, повторне через рік та періодичне через три роки з часу закінчення заходів з повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів, шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення  відповідних  змін. 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                  

 

                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

Повний текст